luni, 24 octombrie 2011

miros de orhideie

Ai ideie cum e sa te trezesti intr-un pat de femeie frumoasa?
Stiu ca veti sari cu gura sa-mi spuneti ca toate arata klumea,
Dar n-am sa ascult pe nici una, caci n-aveti dreptate,
Femeia frumoasa e una, iar cele urate sunt toate.

Poate, barbatii ar fi in masura sa-mi spuna,
Cum e intr-un pat de femeie buna.
Sunt sigur ca s-ar gasi printre ei ce-ar sustine,
Ca nu e moral asemenea impartirea, ca toate sunt una.
Dar sa lasam minciuna, ca stim noi mai bine ce si cui ii convine.


Femeia frumoasa e una, iar cele urate sunt toate!
Si vreau un raspuns de femeie...
Ai ideie cum e sa mirosi o orhideie frumoasa?
Suparati-va toate, si stiti, nici nu-mi pasa,
Eu vreau un pat de femeie frumoasa
Sa-mi raspunda la intrebarea mea cea absurda,
Cum e sa mirosi o orhideie frumoasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu